onsdag, januari 15

Jag har ingen bloggperiod

Har inte bloggat på tusen år. Men här får ni ett kopierat inlägg från min andra blogg.

Igår fick jag för mig att jag skulle göra chokladmousse på avokado. Då jag varken äter socker, spannmål eller mejeriprodukter så tänkte jag testa något som kan stilla mitt behov av godsaker.

Den blev skitäcklig och jag blev ledsen för jag var sötsugen, men kom på den briljanta idén att jag kan använda den som ansiktsmask istället. Ska testa det alldeles strax och hoppas på att min hy istället för att krackelera kanske kan bli lite mjuk och fin. Är inne i någon slags period där jag bryr mig om mig själv (WHAT, amanda, WHAT??). Jag smörjer in mig själv i naturliga oljor, har det i håret, gör egna ansiktsmasker och äter nyttigt och tränar. Det är otroligt skönt att ha något att fokusera på när det är så förjävligt ute.

Skickade min låt, som blev klar igår, till Mons (på tal om att ha något att fokusera på) och han ba "ÅH SÅ BRA DU ÄR SÅ BRA PÅ ALLT OCH DET LÅTER ASBRA" typ. SÅ.JÄVLA.SKÖNT. Kunde äntligen bara andas ut och släppa de där tankarna som säger att man inte duger. Han sa att jag var grym på att skriva text och mitt självförtroende kom krypandes ut ur det svarta hålet han har gömt sig i flera år och typ "hursa?". När någon, som är så fruktansvärt begåvad som Mons är, ger mig såna komplimanger så kan jag leva på det resten av året.

GLAD. Jag ser fram emot att få spela med mons mer. Skapa något. 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar